BINTEOΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΑΡΘΡΑΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠΑΙΔΕΙΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Επιστήμονες ανακάλυψαν «Γη» όπου ο χρόνος διαρκεί λιγότερο από… 10 ημέρες! (Βίντεο)

Μία «Γη» σε άλλο ηλιακό σύστημα, με χρονικό κύκλο που διαρκεί… λιγότερο από 10 ημέρες! Είναι δυνατόν; Και όμως είναι.

Επιστήμονες ανακάλυψαν έναν πλανήτη ακριβώς στο μέγεθος της Γης, σε κοντινό ηλιακό σύστημα, ο χρόνος του οποίου διαρκεί μόλις 10 ημέρες!

Σε απόσταση… μόλις 11 ετών φωτός, ο πλανήτης Ross 128 b θεωρείται ο δεύτερος πιο κοντινός πλανήτης που έχει εντοπιστεί εκτός του ηλιακού μας συστήματος, με ατμόσφαιρα που μοιάζει πολύ με της Γης.

Ο Ross είναι πολύ κοντά στο άστρο του συστήματός του. Παρόλα αυτά δεν είναι τόσο φωτεινός, καθώς ο κόκκινος νάνος που αποτελεί το κέντρο του συστήματός του, είναι ψυχρός. Επίσης, είναι «ήσυχος», δηλαδή δεν εκπέμπει επιβλαβή ακτινοβολία.  Αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο, αυξάνει σημαντικά για τους επιστήμονες τις πιθανότητες ύπαρξης ζωής. Ο Ross βρίσκεται στο όριο της λεγόμενης «κατοικήσιμης ζώνης».

Η μελέτη του συνεχίζεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον από την επιστημονική κοινότητα, καθώς τα στοιχεία δείχνουν όλα τα δεδομένα που απαιτούνται για την ανάπτυξη και διατήρηση ζωής, ακόμη και στη μορφή που τη γνωρίζουμε στη δική μας Γη.

Πηγή: protothema.gr